zaterdag 10 september 2016

Grand Junction - Fort Collins

Gisteren stond de langste rijdag op het programma. Tegen dat we in het hotel waren hadden we er bijna 600 km opzitten.

 Ontbeten op de kamer, en om 9u30 de weg op. Het was een heel lang stuk rijden op de interstate tot aan Idaho Springs. Daar aten we dan ook onmiddellijk onze lunch op, op een bankje aan een rivier doorheen het stadje.

Daarna ging de weg langs Black Hawk, wat leek op een gokdorp, Nederland, en tenslotte via de Peak to Peak highway naar Estes Park. We waren iets te moe om alvast het Rocky Mountain NP al te gaan verkennen, dus reden we door naar Foth Collins, waar ons hotel lag.

De dame van de Quality Inn was alvast een stuk vriendelijker dan die van gisteren. En de kamer en het hotel in zijn geheel zijn ook weer een stuk beter.

Vanaf het hotel was het nog een klein stukje lopen naar de Best Buy, waar ik mijn bestelde Apple watch kon gaan ophalen. Die stond in promotie aan 200$, en dat vond ik eindelijk eens een prijs die ik voor het gadget kon overhebben. Het is de eerste generatie, dus sinds woensdag verouderd, maar omdat ik niet zo geef om de waterdichtheid en de gps functie is het eerste model prima voor mij.

Na het ophalen liepen we door naar de Olive garden, voor de tweede keer deze reis. Opnieuw hebben we heel lekker gegeten, David nam pasta met stukjes rund en gorgonzola, ik nam de pasta met scampi en veel look.

Terug op de kamer kon ik de watch uitpakken, zoals altijd bij producten van apple is dat een feest. Het is een hele mooie doos, en de kleur (lila bandje met rosé gouden kast) valt zeer goed mee. Ik ben er helemaal blij mee :).

Na drie dagen ver rijden wilden we eindelijk nog eens goed bewegen. Dat stond gepland na een verkwikkende nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten